Suplinirea și reîncărcarea contului

Alege singur cea mai simplă  şi mai comodă modalitate de plată a serviciilor Unite.

  • 1. Prin intermediul cartelei unice de reîncărcare
  •  
  • Răzuieşte stratul de protecţie pentru a afla codul cartelei de reîncărcare.

Formează 700 pentru suplinirea contului serviciilor Abonament şi urmează instrucţiunile vocale sau formează *500*3* introdu PIN-ul cartelei de reîncărcare# şi tastează OK sau tasta call .

Cartelele unice de reîncărcare le poţi procura în orice reprezentanţă comercială Unité şi în toate chioşcurile şi oficiile poştale din Republica Moldova.

  1. 2. Reîncărcare Online

Uită de stres. Foloseşte timpul util. Reîncarcă contul online, rapid şi sigur:

  •   - Prin intermediul paginii web achitari.unite.md
  •   - Prin intermediul paginii web www.bpay.md

 

În doar câteva clipe ai posibilitatea să-ţi reîncarci contul Unité direct de la calculator sau telefonul tău  mobil prin intermediul cardului bancar. Este necesar doar să ai o conexiune la internet.

Noua soluţie permite reîncărcarea contului personal Unité sau contul celor dragi - clienţi Unité, fără costuri suplimentare, în mod rapid şi simplu.

  • Avantaje:
  • • Serviciul este disponibil 24 ore
  • • Nu e nevoie să te deplasezi la cea mai apropiată reprezentanţă Moldtelecom sau Unité pentru a-ţi suplini contul
  • • Fără comision şi taxe suplimentare
  • • Sunt acceptate carduri de credit şi debit: Visa, Visa Electron, MasterCard şi Maestro
  • • Securitate garantată a tranzacţiilor de plată
  • • Suma minimă de reîncărcare este 50 lei, suma maximă este 5000 lei

 

  1. 3. Plăţi electronice OSMP, Netto Pro şi MMPS COM

Prin intermediul terminalelor de plăţi electronice OSMP, Netto Pro şi MMPS COM, achitarea se efectuează în doar câteva minute, fără tergiversări şi pauze.

  1. 4. Prin intermediul băncilor
  2.  
  3. Efectuează achitarea în orice filială sau reprezentanţă a următoarelor bănci:
  •  
  1. 6. Prin intermediul reprezentanţelor Moldtelecom şi Unité 

Până la ultima zi a lunii (cu prezentarea facturii sau fără)

  • 7. Prin intermediul Oficiilor "Poşta Moldovei" din toată țara
  • Până la data de 25 a lunii (cu prezentarea facturii)
  •  
  • Factura achitată la timp va evita suspendarea serviciilor!