Servicii de reţea

Mesageria Vocală

Cu Serviciul Mesagerie Vocală primești mesaje vocale de la persoanele ce te apelează atunci când nu poți răspunde: telefonul este închis, sună ocupat, etc. De asemenea, acest serviciu îţi oferă posibilitatea de a personaliza căsuţa vocală prin schimbarea mesajului de salutare, schimbarea parolei sau restricționarea plasării mesajelor in căsuță.

 

Pentru a configura Mesageria Vocală, apelează numărul: 333. Parola iniţială: 9999.

 

Cum activezi Mesageria Vocală?

 

Pentru a transfera/redirecționa apelurile spre căsuța vocală utilizează numărul 067171333.

 

Accesează setările apelurilor de pe telefonul tău mobil, alege în ce caz se transferă apelul, setează redirecționarea apelului către numărul 067171333.

 

Important! Pentru abonații Unite serviciul “Mesageria Vocală” este setat în cazul in care abonatul nu răspunde, pentru a modifica setările redirecționării apelului, accesează meniul din telefonul tău mobil.

 

Cum asculți mesajele plasate în căsuță?

 

Când cineva îți trimite un mesaj vocal, vei fi informat printr-un sms. Apelează numărul 333 cu parola inițială: 9999 și ascultă mesajul.

 

Cum dezactivezi Mesageria Vocală?

 

Formează ##002# pentru anularea redirecţionării apelurilor sau accesează setările apelurilor și restricționează redirecționarea către mesageria vocală (către numărul 067171333).

 

Întâmpini greutăți în setarea telefonului mobil, ai setat redirecționare apelurilor dar serviciul nu funcționează sau dorești să ștergi căsuța vocală pentru totdeauna?

 

Apelează Serviciul Suport Tehnic 1181.

 

Cât costă Mesageria Vocala?

 
Activarea serviciului Gratuit
Apel către căsuța vocală Tariful unui apel în rețeaua Unite
Apel de plasare a mesajelor în căsuţa Mesageriei Vocale Tarif apel voce simplu, în funcţie de abonamentul deţinut
Serviciul Mesaje Scurte (SMS)
Atunci când doreşti să comunici prin telefon fără să-i deranjezi pe cei din jur sau pur şi simplu nu doresti să fii auzit, Serviciul de Mesaje Scurte te ajută să exprimi prin mesaje scrise ceea ce vrei să spui.

Trimite un mesaj text, folosind Serviciul Mesaje Scurte, care reprezintă transmiterea unor cantităţi mici de informaţie către utilizatori de telefonie mobilă din ţară şi străinătate. Puteţi primi şi trimite mesaje text cu o lungime maximă de 160 de caractere latine sau 67 de caractere chirilice (inclusiv semne de punctuaţie, spaţii libere şi alte caractere).
Apel Conferinţă (Conference Call)

Dacă esti o persoană activă şi timpul te presează, prin serviciul Apel Conferinţă nu mai pierzi vremea sunând pe fiecare în parte. Apelul Conferinţă este un serviciu care permite convorbirea simultană cu mai multe persoane.

Apel în aşteptare / Apel reţinut pe linie (Call Waiting)
Cu serviciul Apel în aşteptare vei putea recepţiona apeluri chiar şi în timpul unei convorbiri. Telefonul mobil te va anunţa despre noul apel de intrare printr-un semnal sonor şi vizual, iar tu decizi dacă vei prelua noul apel (punându-l pe cel activ în aşteptare) sau dacă îl refuzi.

* 4 3 * # - pentru activarea serviciului Apel în aşteptare.
# 4 3 # - pentru dezactivarea acestuia.
* # 4 3 # - pentru verificarea stării serviciului Apel în aşteptare.
Redirecţionarea apelurilor (Call Forwarding)

Dacă pentru tine sunt importante toate apelurile, dar eşti ocupat, telefonul este deconectat sau te afli în afara ariei de acoperire, serviciul de Redirecţionare a Apelurilor îţi permite redirecţionarea apelurilor de intrare către un alt număr de telefon (fix sau mobil, interurban sau internaţional).

Activarea serviciului Redirecţionarea apelurilor se poate face prin formarea codurilor scurte direct pe ecranul telefonului. Aceste coduri sunt:

Redirecționarea apelurilor (comandă acest serviciu la operatori)
Anulează redirecționarea apelurilor # # 0 0 2 #  
Anulează redirecționările condiționate # # 0 0 4 #  
Conectează și activează redirecționările condiționate * 0 0 4 * nr #  

Redirecționarea necondiționată (toate apelurile)
Deconectează și dezactivează redirecționările necondiționate # # 2 1 #  
Dezactivează redirecționările necondiționate # 2 1 #  
Conectează și activează redirecționările necondiționate * 2 1 * nr #  
Activează redirecționările necondiționate * 2 1 #  
Verifică statutul apelurilor redirecționate necondiționat * # 2 1 #  

Redirecționarea „apel ocupat”
Deconectați și dezactivați redirecționarea „apel ocupat” # # 6 7 #  
Dezactivați redirecționarea „apel ocupat” # 6 7 #  
Conectați și activați redirecționarea „apel ocupat” * 6 7 * nr #  
Activați redirecționarea „apel ocupat” * 6 7 #  
Verifică statutul apelurilor redirecționate „apel ocupat” * # 6 7 # 

Redirecționarea „abonatul este indisponibil”
Deconectarea și dezactivarea redirecționării„abonatul este indisponibil” # # 6 2 #  
Dezactivarea redirecționării „abonatul este indisponibil” # 6 2 #  
Conectarea și activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” * 6 2 * nr #  
Activarea redirecționării „abonatul este indisponibil” * 6 2 #  
Verifică statutul redirecționării „abonatul este indisponibil” * # 6 2 #  
unde nr - numărul de telefon spre care doreşti să redirecţionezi apelul.

Restricţionarea apelului (Call Barring)
Prin serviciul de Restricţionare a apelurilor poţi bloca apelurile de ieşire printr-o parolă astfel încât numai tu să ai controlul deplin al apelurilor.

* 3 3 * parola #   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de ieşire.
# 3 3 * parola #   - pentru dezactivarea acestuia.
* # 3 3 #   - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de ieşire.
* 3 3 1 * parola #   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.
# 3 3 1 * parola #   - pentru dezactivarea acestuia.
* # 3 3 1 #   - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire.
* 3 3 2 * parola #   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.
# 3 3 2 * parola #   - pentru dezactivarea acestuia.
* # 3 3 2 #   - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de ieşire, atunci când te afli în roaming.
* 3 5 * parola #   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor de intrare.
# 3 5 * parola #   - pentru dezactivarea acestuia.
* # 3 5 #   - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor de intrare.
* 3 5 1 * parola #   - pentru activarea serviciul de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.
# 3 5 1 * parola #   - pentru dezactivarea acestuia.
* # 3 5 1 #   - pentru verificarea stării serviciului de Restricţionare a apelurilor internaţionale de intrare, atunci când te afli în roaming.
Identificarea apelantului (CLIP)

Serviciul de Identificare a Apelantului identifică originea apelului de intrare cu condiţia că apelul să fie iniţiat de la o linie telefonică digitală, fixă sau mobilă.

* # 3 0 # - pentru verificarea stării serviciului de Identificare a Apelantului.

Restricţionarea identităţii apelantului (CLIR)
Serviciul de Restricţionare a Identităţii Apelantului permite efectuarea apelurilor în mod anonim. Numărul de telefon nu va fi afişat pe ecranul telefonului destinatarului.

Pentru activarea CLIR pentru un număr formaţi # 3 1 # nr  
Pentru dezactivarea CLIR pentru un număr formaţi * 3 1 # nr  
Pentru a vedea starea Serviciului de Restricţionare a Identităţii Apelantului * # 3 1 # nr