Contul Meu

Aplicaţie mobilaPagină Web

Gestionezi simplu și rapid serviciile Unite și Moldtelecom!

Moldtelecom îți pune la dispoziţie aplicația Contul Meu pentru gestionarea serviciilor prin intermediul smartphone-lui și a tabletei, pe OS Android (începând cu ver. 4.2) și iOS.

Descoperă cât de ușor este să-ți administrezi contul și ce posibilități ai cu aplicația Contul Meu, disponibilă pe smartphone, tabletă oricând şi de câte ori doreşti. Aplicația îți permite rapid să verifici starea contului, să activezi opțiuni și servicii suplimentare.

În plus, acum toți abonații Unite se bucură de bonus 200 MB internet trafic, care poate fi activat lunar până la 31.12.2017.

       Condiții de acordare a BONUSULUI ”200MB Contul Meu”:

  • Bonusul se activează exclusiv din aplicația ”Contul Meu”
  • Se oferă la toți utilizatorii aplicației, clienții Unite:  Abonament și Prepay (p. fizice și juridice) 
  • Activarea se efectuează din secțiunea “Opțiuni” a aplicației în orice zi a lunii, în perioada iulie - decembrie 2017
  • Valabilitatea serviciului activat - 30 zile
  • Serviciul nu poate fi activat de mai multe ori pe lună.


În Contul Meu, e necesar să folosești un cont de utilizator pentru fiecare serviciu în parte: Unite Prepay și Unite Abonament, Internet și/sau Televiziune Digitală.

Beneficii Contul Meu:

Pentru serviciile Unite:

  • Afli balanța, traficul de internet, minutele și SMS-le disponibile
  • Vizualizezi planul tarifar
  • Gestionarea ierarhiei
  • Informații din ultima factura
  • Activezi opțiuni și servicii suplimentare
  • Gestionezi serviciile Roaming, UniteTalk, Multiscreen Go
     

Pentru Internet și/sau Televiziune Digitală:

  • Afli balanța contului, statutul serviciilor
  • Vizualizezi informații despre abonament, numărul de TV
  • Activezi opțiuni suplimentare, pachete tematice
  • Gestionezi serviciul Multiscreen
  • Vizualizezi lista de canale IPTV
     

Posibilități comune:

  • Reîncărcare cont cu cardul bancar
  • Istoricul ultimelor achitări
  • Cel mai apropiat magazin Moldtelecom
  • Răspuns la întrebările frecvente
     

IMPORTANT de știut:

  • Autentificarea în aplicaţie se face cu rechizitele de la contulmeu.moldtelecom.md (login si parola) la Contul Meu.
  • Dacă nu aveți încă date de acces, este necesar să creați cont pentru aplicaţie pentru fiecare serviciu separat. Pentru Unite înregistrarea poate fi efectuată  după numărul de telefon, pentru Internet și/sau IPTV după numărul de contract. Important este să fie setată o adresă de email la nivel de cont.
  • Traficul utilizat pentru descărcarea aplicației este taxat conform tarifului  standard.
  • Aplicația este disponibilă în 3 limbi (RO, RU și EN)
     

Aplicația poate fi descărcată de pe App Store (pentru iOS): aici sau Google Play (pentru Android): aici.

Mai multe detalii găsești în ghidurile aplicației, pentru:

 

Contul meu îți oferă informații despre abonamentele utilizate și te ajută să gestionezi serviciile dorite cu opțiunile adiționale pe care le activezi sau le dezactivezi, la alegere.

Pentru fiecare serviciu ai cont aparte: pentru Internet şi/sau Televiziune Digitală, pentru Unite Prepay şi pentru Unite Abonament.

Cu serviciul Contul Meu ai acces mai simplu și independent la informații cu privire la serviciile utilizate și balanța contului, în plus beneficiezi de un șir de avantaje care îți oferă o utilizare rapidă a serviciului.

Contul Meu Unite Prepay:

  • Vizualizezi balanța, detaliile contului, codurilor PIN1, PUK1, planul tarifar și serviciile suplimentare
  • Vizualizezi componența serviciilor – trafic alocat, istoricul tranzacțiilor
  • Activezi opțiuni și servicii suplimentare:

 

  1. Internet mobil
  2. Apeluri oriunde
  3. SMS, MMS

 

Mai multe detalii găsiți pe pagina.

Contul Meu pentru Unite Abonament:

  • Vizualizezi detalii financiare a contului
  • Adaugi contactele pentru notificările contului
  • Activezi factura lunară prin e-mai
  • Vizualizezi componenţa serviciilor - trafic alocat, istoricul tranzacțiilor, cheltuieli curente pentru fiecare cont
  • Gestionezi toată ierarhia contului
  • Activezi opțiuni suplimentare:

 

  1. Viteza 4G
  2. Convorbiri naționale
  3. SMS naționale
  4. Internet mobil

 

Mai multe detalii găsiți pe pagina.  

Pentru înregistrare, accesează pagina Contul Meu și alege una din modalităţile propuse în funcţie de serviciul pe care îl ai:

  • pentru Unite Abonament – completează numărul de contract sau a facturii;
  • pentru UniteTalk (numărul virtual), Unite Prepay – completează numărul de telefon, începând cu 0.

 

După identificarea datelor introduse, la adresa de email, care este setată în contul tău, va fi expediat link-ul de înregistrare, pentru a continua, este necesar să accesezi link-ul primit şi să creezi numele utilizatorului şi parola. După crearea utilizatorului, accesează pagina de autentificare pentru a te loga în sistem.

 Mai multe detalii găsești în ghidul de înregistrare, ghid Unite Prepay, ghid Unite Abonament.