Suplinirea și  gestionarea contului

 

Alege singur cea mai simplă  şi mai comodă modalitate de plată a serviciilor Unite.

  1. 1. Prin intermediul cartelei unice de reîncărcare.

 

Răzuieşte stratul de protecţie pentru a afla codul cartelei de reîncărcare.

Apelează gratuit numărul 200 şi urmează instrucţiunile vocale sau formează *200# apoi alege 4 și introdu pinul Cartelei de reîncărcare#, tastează OK

Cartelele unice de reîncărcare le poţi procura în orice reprezentanţă comercială Unite şi în toate chişcurile şi oficiile poştale din Republica Moldova.

  1. 2. Plăţi electronice OSMP, Netto Pro şi MMPS COM

Prin intermediul terminalelor de plăţi electronice OSMP, Netto Pro şi MMPS COM achitarea se efectuează în doar câteva minute, fără tergiversări şi pauze.

  1. 3. Reîncărcare Online

Uită de stres. Foloseşte timpul util. Reîncarcă contul online, rapid şi sigur:

  • - Prin intermediul paginii web achitari.unite.md
  • - Prin intermediul paginii web www.bpay.md

 

În doar câteva clipe ai posibilitatea să-ţi reîncarci contul Unite direct de la calculator sau telefonul tău  mobil prin intermediul cardului bancar. Este necesar doar să ai o conexiune la internet

Avantaje:

  • • Serviciul este disponibil 24 de ore
  • • Nu e nevoie să te deplasezi la cea mai apropiată reprezentanţă Moldtelecom sau Unite pentru a-ţi suplini contul. Fără comision şi taxe suplimentare
  • • Sunt acceptate carduri de credit şi debit: Visa, Visa Electron, MasterCard şi Maestro
  • • Securitate garantată a tranzacţiilor de platăSuma minimă de reîncărcare este 50 lei, suma maximă este 5000

 

  1. 4. Prin intermediul băncilor.
  2.  
  3. Efectuează achitarea în orice filială sau reprezentanţă a următoarelor bănci:
  • • BC Energbank SA
  • • BC Eximbank Gruppo Veneto Banca SA
  • • BC FinComBank SA
  • • BC Mobiasbanca - Groupe Societe Generale SA
  • • BC Moldindconbank SA
  • • BC Moldova Agroindbank SA
  • • BC Victoriabank SA
  • • BC ComerţBank SA
  •  
  1. 5. Prin intermediul reprezentanţelor Moldtelecom şi Unité 

Până la ultima zi a lunii (cu prezentarea facturii sau fără)

  • 6. Prin intermediul Oficiilor "Poşta Moldovei" din toată țara
  •  

Verificarea contului

Formează de pe mobil 200 sau  *200#ok pentru verificarea şi reîncărcarea contului, activarea opţiunilor, schimbarea limbii de comunicare sau pentru a afla numărul tau Unité.

Cartela Unité Prepay are o perioadă iniţială activă a creditului de 6 luni din momentul efectuării primului apel. După expirarea perioadei active, vei beneficia de până la 12 luni de graţie, perioada în care vei putea primi apeluri şi mesaje scrise, şi efectua apeluri doar către numerele de urgenţă (901, 902, 903, 904) şi numerele utile Unité (200). Creditul neutilizat în perioada activă este păstrat în perioada de graţie. Pentru a putea utiliza creditul rămas şi a nu pierde numărul tău Unité e nevoie să reîncarci contul înaintea expirării perioadei de graţie. Dacă timp de 12 luni nu ti-ai reîncărcat contul, numărul şi contul Cartelei Unité Prepay va fi blocat. Numărul este păstrat încă 30 zile după blocarea contului şi ulterior va fi pus din nou în circulaţie.